19 Nisan 2009 Pazar

Kalk

Kalk

Bugün sana özel sadece,
Kalk ey Akif!
Yeryüzü, arş senin eserinin,
Önemini yaşıyor, ey Akif!

Paraya hayır dedin,
Hayır kurumuna verdin,
Meclis o şiiri alkışlarken,
Sen başını öne eğdin.

Haydi Mehmet,
Bu gün başın arşa değsin,
İstiklalimizi huzurumuzu gözet,
Bu insanlık hayret etsin.

Bir mumun ışığında,
Sinsi karın soğuğunda yazdın,
On iki mart gününde,
Meclisi inlettin, alkışları gürlettin.

Tüyler diken diken olsun,
O kara toprak sana doysun,
Bu şiiri yazdın ya, sen,
En güzel sözler sana olsun.

Sen rahat uyu kahramanlarla,
Onlarda görsün, onlar da!
Zaten onlar yapmasaydı tüm bunları,
Bu şiiri yazmak nasib olmazdı.

Mehmet Akif diye tarihe yazıldın,
İstiklal Marşı ile tanındın,
Bugün için bu kalpler,
Özel bir istekle atsın.

Esma Nur Asutay

7 yorum:

  1. Eline yüreğine sağlık Esma kardeş. Yeni şiirlerini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kanka seninde bildiğin gibi en çok sevdiğim şiirin bu çok hoşuma gidiyo bu şiirin çok güzellll.

    YanıtlaSil
  3. Eminim Üstad Mehmed Akif bu şiiri okusa, sizi alnınızdan öperdi Esma Nur Hanım. Benim anladığım kadarıyla Edebiyat hayatına yeni atıldınız. Önünüze çıkacak her handikapı teker teker dirayetle aşabilmeniz için size tanrıdan yardım diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Berk Boduroğlu29 Nisan 2009 23:58

    Kendi şiiriniz. Sanırm. Okudum çok çok duygulandım. Durmak yok yola devam esma hanım.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler tüm yorumlarınız için

    YanıtlaSil
  6. RabiaYıLdırım1 Aralık 2010 11:01

    Esmaa :)
    Kızım sen süper yazıosun ya çokça beğendim şiirini devamını bekLioruz ..

    YanıtlaSil