20 Mayıs 2010 Perşembe

BİR TUTAM HÜZÜN

Bir gram mutluluk içimde...
Simidimi alıp geçtim karşına.
Oyun oynayan çocuklara, balık avlayan balıkçılara,
Baktım bütün gün boyunca.
Böylece hayallere daldım.
Martılarının çığlıklıarı da eşlik ettiler bana.
Dalgalarının güzellikleri de aldı gözlerimi.
Şu martının yerinde kim olmak istemez ki?
Çünkü o, sana sahip; senin göğüne, yerine, denizine...
Sen de ona sahipsin; güzelliğine, sesine...

Bir tutam hüzün içimde...
Sonbahardayım, yağmurunlayım.
Rüzgarınla danstayım.
Ne kadar düşşe de yüzüme kar taneleri,
Onlar da bana anlatıyorlar,
Görkemini, seni,
Neler neler geçirdiğini...

Biraz da heyecanla,
Kız Kulesi'nin yanında,
Aldım nefesimi...
Seyre daldım Boğaziçi'ni.
Yıldızlarla uykulara daldım.
Kuşlarla hayalden hayale atladım.
Seni bir türlü bulamadım.
Ama öğrendim, İSTANBUL'SUN SEN!

3 yorum:

  1. Çok şükela bir şiir olmuş. Tebrik ederim. Uzun süredir şiirlerinizi bekliyorum.
    Ama sürekli serbest şiir çalışıyorsunu. Uyak ve kafiye düzeniyle yazılmış dörtlüklerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. yakında efendim yeni şiirlerim üzerinde çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim şiirlerini çook beğeniyorum. ileriye doğru daha güzel ve ilgi çekici şiirlerini bekliyoruz. umarım bu yeteneğini çok güzel biyerde değerlendirebilirsin. seni seviyorum.

    YanıtlaSil