20 Mayıs 2010 Perşembe

İSTANBUL'UM!

Bu sabah yine
Martımın kollarındayım.
Rüzgarlarla birlikte
Gezdim seni İstanbul'um!

Bugün yine,
Güneşin ışıklarıyla dolaştım.
Üsküdar'ımın çeşmesinden,
Bir su yudumladım.

Oradan Sultan Ahmet'e gittim.
Ezanın sesini kalbime işledim.
Şaheser Ayasofya ile,
İşte kendime geldim.

İstanbul'um! Tutuldum sana.
Havana, rüzgarına, toprağına.
Yine uçsam sende martılarımla,
İçime çeksem seni doya doya.

Bugün yine sendeyim.
Seninleyim, daracık sokaklarındayım.
Benim için sen, çok önemlisin.
Çünkü sen AVRUPA'NIN BAŞKENTİSİN!

3 yorum:

  1. Esma'cım İstanbul'u şiirlerinde çok güzel anlatıyorsun.Yeteneğini bu yönde kullanman çok hoşuma gitti.Ben de bir istanbul çizimi yapsam iyi olur :))

    YanıtlaSil
  2. Oha ohaa ohaa Leen :D
    SokLardayım kanka sende ne cevherLer varmısta ben bilmiomusum yane .d
    Süper bi şiir hayran kaLdım. <3
    Rabia..

    YanıtlaSil
  3. SAĞOL CANIM BENİM.

    YanıtlaSil